Alcordances

Archivado en (Microrrelatos) por Microrrelatos el 17-11-2014

Escrito por:

Tolos díes la mesma rutina: espertase ceo, una enfermera vien y ayúdalu a llavase, almuerzu, y pastillas pa tou, unos xuegos de cartes y una conxusta hasta la hora de comer. Dempués, pigazu hasta la hora de merendar.
Sacantes que sía sábadu que toca visita de familiares. Eso, con suerte. La suya empezó bien, diben toos les fines de selmana, dempués unu sí y unu non.

Agora…perdió la cuenta de la última vegada que los vio. Los sos nietos tienen de ser casi homes yá. Contra ellos nun puede dicir nada. La responsable ye la so fía, que nun s’interesa por quien-y fixo ser quien güei ye, una muyer de provechu, con un bon trabayo gracies al dineru qu’él ganó. Dexándose la piel y llevantándose casi al alba pudo costearle una bona educación y tresmitió-y unos valores decentes.

¿En cuenta de qué? piensa mientres se dexa llavar dócilmente, dexando los brazos casi muertos.
Intenta escaecer esos pensamientos negativos y a la so mente allega Sagrariu. Conocer al poco d’entrar na residencia ye fixeron una gran amistá. Agora cuando la ve vuelve sentir eses camparines que sentía siendo adolescente cuando conoció a la so María. Que se foi demasiao puestu.